אודותינו

אנו  מתמחים במתן פתרונות הצללה, בעיצוב ובניית פרגולות אלומיניום איכותיות וחדשניות המותאמות לצרכים האישיים שלכם.  בעשור האחרון, הצלחנו לשרת את לקוחותינו באופן מקצועי ובאמינות רבה, וכיום אנחנו גאים להיות מומחים מובילים בתעשייה.

איכות המוצרים שלנו היא העיקרון המרכזי שלנו ולכן אנו מייבאים את כל חומרי הגלם שלנו. אנחנו בונים פרגולות אלומיניום חזקות, עמידות בפני מזג האוויר ועם מראה מרשים.

בנוסף, כל החומרים שאנחנו משתמשים בהם עומדים בתקנים הגבוהים ביותר. המטרה שלנו היא לספק לכם מוצרים איכותיים שיגרמו לכם להרגיש שווים כל שקל ששילמתם.

צוות המומחים שלנו בחברת משטיק פתרונות הצללה משלבים ידע מקצועי, יכולת יצירתית ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות. וזאת על מנת ליצור פרגולות ייחודיות ומותאמות במיוחד לצרכים שלכם.

אנחנו מבינים שכל לקוח הוא ייחודי וכך גם הפרגולה שהוא מעוניין לבנות. ולכן, אנו מתייעצים ומתאימים את הפרויקט בהתאם לצרכים, לסגנון ולתקציב האישי של כל לקוח. אנו דואגים להבין את רעיונותיכם ומתמקדים בשילוב האסתטי, הפונקציונלי והטכני כדי ליצור תוצאה מושלמת.

אנחנו מתגאים בעבודה איכותית ומקצועית שאנו מבצעים. מתחילת התהליך בעיצוב הפרגולה ועד לבנייתה, אנו משקיעים זמן ומאמצים רבים על מנת להבטיח שכל פרט יהיה מושלם. אנו משתמשים בטכניקות ייחודיות ובכלי עבודה מתקדמים על מנת להבטיח את החוזק, היציבות והאמינות של הפרגולות שאנחנו בונים. כל פרגולה עוברת בדיקות איכות קפדניות לפני שהיא מועברת לשלב ההתקנה.

בנוסף, חברתנו מספקת ערכות להתקנה עצמית לפי מידה. פרגולות וגדרות לכל לקוח אשר מעוניין לחסוך את עלות ההתקנה ולקבל לידיו ערכה מוכנה בדיוק למידותיו עם כל מה שצריך.

וללקוחות עסקיים אנו מציעים מכירה של אלומיניום לפי משקל.  במחירים מיוחדים למתקינים ולבעלי מקצוע כך שנוכל לספק לכל לקוח באשר הוא, פרטי או עסקי מעטפת שירותים שלמה לכל צורך במקצועיות, שרותיות ובמחיר משתלם.

אז לא משנה איזה פתרון אתם מחפשים.

צוות משיטק פתרונות הצללה ישמח לעמוד לשירותכם ולהציע את מיטב הפתרונות  העומדים לרשותנו.

פרגולות אלומיניום, מסכי זיפ, סגירת מרפסות ופתרונות הצללה וקירוי לגינה או לעסק.

משיטק פתרונות הצללה מתקדמים

משיטק פתרונות הצללה לוגו
Scroll to Top